femte november

Hoppas ni alla har en bra torsdag! Själv har jag suttit fram tills idag och väntat på att mina hörlurar jag beställde i lördags ska komma fram, velade lite fram och tillbaka men fastnade för ett par Marshall Major 2. Ville egentligen ha ett par bruna men de fanns inte där jag ville köpa dem (de bruna fanns på en hemsida där frakten var för dyr enligt mig) så fick välja mellan svarta eller vita! Blev ett par svarta (är rädd att min väska är för "smutsig" för att slänga ner ett par vita fina hörlurar i haha) och idag kom de! Så nöjd!
Sen kom även mitt Sims 4 igår så har suttit ganska mycket med det när jag hunnit! 
 
Glömde även meddela att jag fyllde år förra veckan så nu är man 23 då, fick pengar och presentkort samt även blommor (men det får man väl varje gång haha). Min present från min sambo hade inte hunnit komma med posten men idag anlände det också, ska bli spännande att öppna det ikväll!
 
Nu däremot ska jag dricka upp kaffe och hänga upp tvätt, woooho.
 
 
 
 
1 Our new home - Linnéa:

skriven

Åh sims 4 är ju så roligt!!

Kika gärna in på min blogg för läsa om när jag som 18åring flyttar ihop med min pojkvän till en lägenhet i en ny stad :).
Kram!!

Svar: Eller hur! Hade Sims 3 innan men det försvann med min gamla laptop som dog då jag inte hunnit avinstallera det... så köpte Sims 4 till den nya datorn och så mycket bättre :D
anna sofia

2 Josefin:

skriven

Så fin :)

Svar: Tack! :)
anna sofia

3 Emma Engström:

skriven

Massa gratis i efterskott! :D

Svar: Åh tack så mycket! :D
anna sofia

4 Alice:

skriven

Roligt med nya lurar!

Svar: Ja verkligen! :)
anna sofia

5 Hanna Karlsson:

skriven

Grattis i efterskott. :-)

Svar: Tack så mycket! :)
anna sofia

6 Ronja Therese:

skriven

Grattis i efterskott! :D

Svar: Taack! :D
anna sofia

7 Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula ★:

skriven

Kul med The sims önskar att jag hade mer tid att spela sånt :)

Svar: Ja visst är det kul! Neh det finns inte så mycket tid blir väl mest på kvällen men alltid roligt när man väl kan, då tröttnar man inte på det i alla fall :)
anna sofia

8 Isabella:

skriven

åh sims är så kul :)

Svar: Visst är det! :)
anna sofia

9 Erica:

skriven

Kul med nya hörlurar, och grattis i efterskott! :)

Svar: Ja verkligen! Tack :D
anna sofia

Kommentera här: