femtonde november - andra

Dagen har bestått utav julmarknad på morgonen där vi åt och drack årets första lussebulle, pepparkaka och julmust (en tradition vi har varje år) och på vägen dit lyssnade vi på julmusik // christmas at downton abbey //. 
 
När vi kom hem tog vi Alfred på en promenad och tände brasan för JISSES vad kallt det var när vi kom hem! Ingen värme fick man när man gick in från att ha frysit från promenaden haha, men det löste sig med någon timmes eldande tack och lov.
 
Nu sitter jag här i soffan och äter godis som inhandlades på marknaden och väntar på att klockan ska bli 20:00 så att vi kan se på Allt för Sverige! 
 
Hoppas ni har en mysig söndagskväll ♥
 
(Vågade inte ta med mig systemkameran, fegade ur! Men slängde fram mobilen lite fort och tog kort på fikat haha)
 
1 Skogsraah ☾:

skriven

Vad mysigt :)

Svar: Det var riktigt mysigt! :)
anna sofia

2 Rania { Rania Maria Photography }:

skriven

Svar: Det låter riktigt härligt! Just nu är det lite fullt upp med vår lilla kattunge så har inte riktigt börjat med min nya yoga-rutin än men jag hoppas på att göra det snart. Jag Vet ju att jag kommer må så bra av det :D

3 Jhennifer :

skriven

Verkade vara en riktig toppendag! Hoppas ni fick igång värmen

Svar: Ja verkligen! :)
anna sofia

4 Sara ☮:

skriven

Nej men gud va mysigt det ser ut! :D

Svar: Eller hur :D
anna sofia

5 Emma Engström:

skriven

Tur att det blev lite värme tillslut i alla fall! :D

Svar: Ja eller hur! Var bara 14 grader inne typ då vi måste elda för att värma upp huset ifall vi inte vill sätta på elpatronen :)
anna sofia

6 Ida - foto & häst:

skriven

Men gud så mysigt! :D

Svar: hihi verkligen :D
anna sofia

7 ISA:

skriven

mysfaktorn på detta?? HÖG!

Svar: Ja det kan man säga! :D
anna sofia

Kommentera här: