tjugosjunde november

Godmorgon! Gick upp klockan 06, sitter nu och dricker kaffe och förbereder mig för dagen. Igår spenderade jag större delen av dagen med att passa på att handla och stryka julgardiner. I eftermiddag ska jag fortsätta att stryka men den här gången kuddfodral och sen är jag är jag redo inför julpyntningen på söndag!
Då ska vi spendera första advent med att hänga upp gardiner, sätta upp adventsljusstakar och stjärnor i fönstrerna, hitta plats åt vår tomtar, titta på en julfilm och dricka glögg. Åh vad jag längtar! 
 
När börjar ni pynta? Har ni börjat eller väntar ni till första advent? 
Kram på er!
1 Christin:

skriven

Har börjat typ vinter pynta... tar in nått mer juligt lite längre fram. Nu är det lite kransar och extra ljus o så... lite extra mys helt enkelt :o)

Svar: Låter ju mysigt :D Vi har väl fått fram allt juligt förutom granen som inte kommer in fören några dagar innan julafton :)
anna sofia

Kommentera här: