fjärde oktober - helgen

Hejsan! Igår drog jag och C ner till stugan med Alfred för att spendera natten där. Min syster och kusin passade huset och katterna vilket kändes skönt att veta att allt var okej hemma!
Vi åkte ner runt 13:30 men var inte framme fören 17:45, det ska ta 2 timmar ner men eftersom att Alfred bara är 5 månader så är den tiden lite väl lång i bilen utan kisspauser så vi stannade några gånger för att ta ut honom och så åt vi middag i bilen också. 
På kvällen åt vi godis och kollade på Hocus Pocus, vilket var passande med tanke på att det är oktober och snart Halloween! 
Idag tog vi det bara lugnt igen, andades frisk luft och lekte med Alfred. Jag tog även en promenad på 1 timme, vilket inte var planerat. Skulle bara ta en kort promenad men gick fel, kändes ändå skönt med en lite längre tur! Tog lite kort med min mobil som jag tänkte slänga upp här! Hade med mig min kamera men glömde SD kortet hemma... ugh ahja, vad gör man. 
Vi åkte hem runt 15:00 och nu sitter vi här med en kopp kaffe, glada ändå över att vara hemma.
Sen på hemvägen så stannade vi några gånger igen för att rasta Alfred och ett ställe vi stannade på var supervackert så var tvungen att ta lite kort!
 
 
1 N:

skriven

Åh så härliga bilder!

Svar: :D Tack så mycket!
anna sofia

2 milina.blogg.se:

skriven

Så fina bilder! :)

Svar: Tack! :)
anna sofia

3 Ida:

skriven

Älskar bilderna! Det ser sådär härligt dimmigt och höstigt och krispigt ut! :)

Svar: Åh tack! Ja det var riktigt krispigt och kyligt ute men jättemysigt och sådär typiskt höstigt :)
anna sofia

4 Cissi:

skriven

Härliga höstbilder

Svar: :D Tack!
anna sofia

5 MATILDA ROSQVIST:

skriven

Åhh vad fina bilder :D

Svar: Tack :D
anna sofia

6 Alice:

skriven

Fy va mysiga bilder!!

Svar: Åh tack! :D
anna sofia

7 Skogsraah ☾:

skriven

Så härligt :)

Svar: Ja, det var en härlig promenad och helg i stugan :D
anna sofia

8 sandra:

skriven

mysiga bilder :)

Svar: :D Tack!
anna sofia

9 EMELIE:

skriven

Ser jättemysigt ut :)

Svar: Tack! Ja det var det verkligen :)
anna sofia

10 Emma & Julia:

skriven

Älskar bilderna!

Svar: Vad roligt! tack :D
anna sofia

11 ISA:

skriven

det där ser ju så mysigt ut! landet <3

Svar: Det var det verkligen! Älskar att åka hit <3
anna sofia

12 Maja:

skriven

Mysigt!

Svar: :D Verkligen!
anna sofia

13 Alice:

skriven

Så mysigt, och vilka härliga bilder! :D Sv: Åh, har du? :D Vad roligt, jag älskar BTS, de är bland mina favoriter, så himla bra! ^^

Svar: Ja, det var mysigt att åka iväg om bara för en natt! Tack :D Ah de är bra!
anna sofia

14 Isabella:

skriven

så mysiga bilder! :)

Svar: :D Tack!
anna sofia

15 Ellen:

skriven

Åh vad fint :)

Svar: Ah det är verkligen jättefint där nere! :)
anna sofia

16 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Alltså åh så härliga bilder!

Svar: Aaw tack så mycket! Blev lite sur för att jag inte kunde fotografera med min riktiga kamera men känns bra att mobilen kunde leverera lite i alla fall :D
anna sofia

17 linah:

skriven

så fina bilder:D! <3

Svar: :D tack! <3
anna sofia

18 FrökenTV, bloggen om tv och film:

skriven

åh vad mysigt det ser ut

Svar: Jättemysigt verkligen :)
anna sofia

19 jonna:

skriven

Så fina bilder :)

Svar: Tack så mycket! :)
anna sofia

20 ISA:

skriven

SVAR: ja, jag gillar ju inte kylan och att det blir mörkare. Men jag ÄLSKAR ju nystarter av alla dess slag, måndagar är ju favvodagen liksom ;) så jag är rätt höstpeppad ändå!

21 hjjonsson.blogg.se:

skriven

Härligt med promenad!

Svar: Ja verkligen!
anna sofia

Kommentera här: