sjuttonde oktober

AAAAH! Jag tror att jag blir galen... Min laddare slutade ju att funka och därav kunde jag inte göra något från datorn på några dagar, fick en en ny laddare och allt funkade fint - ända fram tills idag. 
Idag vägrar skärmen att starta. Jag vet att min laptop är 4 år gammal och jag har bytt både batteri och laddare under den tiden men att den ska krångla såhär mycket tycker jag inte är nödvändigt!
C ska se om han hinner lämna in den på lagning innan butikerna stänger idag och fram tills dess får jag åter igen blogga från mobilen. 
Menmen vad gör man.

Igår var C och jag på bio, supermysigt! Vi kollade på Crimson Peak vilken jag rekommenderar er att se. Den var inte så läskig utan mer spännande. Sen kanske det fanns lite "otäcka" scener med men det beror på vad man klarar av.

Hoppas att ni får en härlig lördag!
Love, Anna Sofia
1 VERONICA - fashionblog:

skriven

OTROLIGT vacker bild! Heeelt magisk :)

Svar: Vad snäll du är! Tack så mycket :D
anna sofia

2 sandra:

skriven

fin bild!

Svar: Tack!
anna sofia

3 ISA:

skriven

ooh datakrångel är PEST!! hoppas det löser sig asap. Och tack för filmtips ;)

Svar: Varsågod haha kan verkligen rekommendera den ifall man gillar mystik och spöken :D
anna sofia

4 Bellah - livet i USA:

skriven

Men åh vad fin bild!!

Svar: :D Tack så mycket!
anna sofia

5 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Vacker bild! :)

Svar: Tack! :)
anna sofia

6 Skogsraah ☾:

skriven

Så fin bild!

Svar: :) Tack så mycket!
anna sofia

7 Erika:

skriven

Vilken härlig bild! Så jobbigt med att datorn krånglar, hoppas det fixar dig :)

Svar: Tack! :) Eller hur, tyvärr gick den inte att rädda :/ Får kolla efter en ny tids nog men känns lite konstigt nu när jag inte har mina bilder osv
anna sofia

8 hjjonsson.blogg.se:

skriven

Åh, inte kul när datorn vägrar fungera som det ska...

Svar: Eller hur! Man har ju så mycket på datorn och nu gick den inte att rädda heller så känner mig lite tom... :)
anna sofia

9 LIL' BABUSTYLE - The truth is mine:

skriven

Riktigt jobbigt när datorn krånglar så där! Min dator är också några år gammal och har krånglat lite, men har inte bytt något på den, varken laddare eller batteri. Även om det skulle vara dags att göra det. Eller köpa en ny.

Hoppas din dator funkar som den ska snart!

Svar: Visst är det! Trodde inte att 4 år var gammalt för en dator och hade inte fått något virus eller liknande men de ringde och sa att den inte gick att rädda, skärmen startade inte heller så de kunde väl inte göra så mycket :/ Så det får bli till att leta efter en ny dator och det är ju lite positivt i alla fall!
anna sofia

10 milina.blogg.se:

skriven

Så tråkigt när det krånglar! :/

Svar: Eller hur! De ringde även och sa att den inte gick att rädda... ugh :/
anna sofia

11 Isabella Huynh:

skriven

vilken fin bild!

Svar: Tack!
anna sofia

Kommentera här: