fjortonde september

Hoppas att ni har haft en mysig helg! Jag har spenderat min med att bära in ved men lite mysigt har vi haft också! I lördags gick vi upp 08, lämnade Alfred hos mina föräldrar och drog iväg på loppis/antikaffärer/second hand eller vad man nu vill kalla det, gick på ganska många och köpte oss ett satsbord till ovanvåningen (nu fattas bara en mysig soffa och så är vi klara här uppe) och två LP-skivor. Sedan fikade vi innan vi drog och hämtade Alfred för att åka hem (för att lasta in ved...).
Sen på söndagen drog jag till en till loppis för att köpa mamma något hon hade sett där, åkte hem till mina föräldrar med Alfred en liten stund innan jag drog hem till C igen för att lasta in den sista veden och nu är allt inne! Så skönt att ha det klart nu innan det började regna. 
 
Idag hade jag tänkt att ta en promenad, städa, tvätta och lite annat tråkigt. Väntar även ett paket med mitt sls-fria schampo så hoppas att det kommer idag! 
 
 
1 ɑ n n i k ɑ:

skriven

Mysiga bilder!

Svar: Tack :)
anna sofia

2 A M:

skriven

Skönt att ha all ved inne! Det här lär ju vara en av de knäppaste frågorna, men vart har du köpt ditt lakan? :P

Svar: ah det kan man säga, är så himla tråkigt att bära in haha :) Om jag minns rätt kommer det från Gekås för något år sedan :)
anna sofia

3 Terese:

skriven

sv: Ellerhur är han! Awe :)

4 Skogsraah ☾:

skriven

Låter som en bra helg :)

Svar: Ja den var mysig :)
anna sofia

5 Cassandra:

skriven

Fina bilder :D

Svar: Tack :D
anna sofia

6 SOFIA:

skriven

sv: Åh, såklart du kan bära en bandana! Jag säger kör!! :D

7 Dixi Wonderland:

skriven

Vilka söta sängkläder :D

Svar: Visst är de :D På andra sidan är det större blommor :)
anna sofia

8 Amanda Jönsson:

skriven

Låter som en produktiv dag!

Svar: Ja en hel del blev gjort i alla fall, mer än vad jag hade planerat men alltid skönt att få saker ur vägen :)
anna sofia

9 Amanda Niclasson:

skriven

Grymt mysiga bilder!

Svar: Tack så mycket!
anna sofia

10 ISA:

skriven

vilken mysig dag det där lät som då :)

Svar: Ja det var inte helt fel :)
anna sofia

11 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Vilka söta sängkläder :)

Svar: Visst är de söta :)
anna sofia

12 Emma Engström:

skriven

Men så kul med loppis! Härliga sängkläder :)

Svar: Ja det var jätteroligt! Men man hittar så mycket att man tillslut inte köper något haha :)
anna sofia

13 Malin:

skriven

Så mysig blogg! Helt kär!

Svar: Aaaw tack! <3
anna sofia

Kommentera här: