sjätte september - världens gosigaste poncho & min lilla alfred

Skulle ta ett kort, i vad jag måste säga är den smalaste speglen någonsin, på den här ponchon som jag köpte när C och jag drog ner till Gekås men vet inte om det blev någon rättvisa. Hur gosig som helst, känns som att ha en tjock filt över axlarna! Och eftersom att jag inte kan röra mig någonstans i huset utan att ha Alfred vid mina fötter - älskade hund, så fick han vara med också ♥ 
 
1 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Åh vilken underbar poncho!

Svar: Hur go som helst! Perfekt nu i septembervindarna :D
anna sofia

2 Skogsraah ☾:

skriven

Jättefin poncho!

Svar: Tack!
anna sofia

3 milina.blogg.se:

skriven

Ser snyggg ut! :)

Svar: Tack! :)
anna sofia

4 Emely:

skriven

En poncho är perfekt nu när hösten närmar sig! Jag har spanat in en snygg på Åhlens. Får kanske bege mig in där i dagarna :)

Svar: Ja det tycker jag att du ska :D Känns som sagt att gå omkring med en varm filt över axlarna fast inte lika pinsamt bland folk haha :)
anna sofia

5 Angelica Bengtsson:

skriven

Åh väldigt fin!

Svar: Visst är den, härligt mönster! :)
anna sofia

6 ♫♪ sandra:

skriven

ponchon ser supermysig ut!

Svar: Verkligen supermysig :D
anna sofia

7 Dixi Wonderland:

skriven

Gud va snygg din poncho är! Älskar färgerna :D

Svar: Visst är den :D Ja det var färgerna som drog till sig min uppmärksamhet! Så härligt höstigt :)
anna sofia

8 Angelica:

skriven

Ser så gosigt ut!

Svar: Jättegosig! :)
anna sofia

9 Ida - foto & häst:

skriven

Åh så mysig poncho!! :D

Svar: Ja det är den verkligen! Håller mig varm och go hela tiden :D
anna sofia

10 SOFIA:

skriven

Mysig bild :)

Svar: Tack :)
anna sofia

Kommentera här: