tjugofjärde september

Hallå! Hejsan! Tjena! Eller ah något sådant. 
Idag runt 13 kom min kära kära bästa bästa vän Jasse hit med sin hund! Eller valp, 1 månad äldre än Alfred - snacka om att vi tajmade det bra! hehe. Det började kanske lite stressigt, för min lilla Alfred har ett litet bandage på sin svanstipp och han blev så extremt glad över att se sin bästis att bandaget flög av... och flög av igen och IGEN. Haha tror vi satte nytt bandage 4 gånger tills jag verkligen fick det att sitta! 
Sen när "tumulten" (om det är så man säger) lagt sig så bakade vi den GODASTE äppelkakan jag någonsin ätit. Jag tror inte att jag skojar faktiskt, denna var väldigt god. Vi till och med fick den att se ut som på receptbilden  - vilken vi blev ganska stolta över och fram kom kameran. Mamma var också över en sväng sen för att träffa Jasses valp och dricka en kopp kaffe med oss. Tiden flög fram och från att ha varit 13 till att bli 16:15 gick väldigt fort och de åkte hem. Alltid lika roligt och mysigt när vi träffas! Så mycket att prata om så tiden räcker inte till synd nog, men vi får spara på det goda till nästa gång ♥ See ya!
'you lift me up' https://open.spotify.com/track/3IdMgksdjRX7q10FKCG9HB
 
 
 
 
 
1 VERONICA - fashion blog:

skriven

Men oj vad gott!! Så så fin också, åh vad sugen jag blev på det nu... mums!

Svar: Den var verkligen supergod! :D
anna sofia

2 Dixi Wonderland:

skriven

Den ser helt fantastisk ut :D

Svar: Eller hur! Åh så god, önskar att den inte var slut haha :D
anna sofia

3 Lovisa:

skriven

Gud va myysigt med en valp!!
Och mums va hungrig jag blev!

Svar: Ah det är verkligen jättemysigt! :D haha den var verkligen supergod så kul att bilden visar rättvisa :D
anna sofia

4 ISA:

skriven

Men guuu, hur lyckas man ens få till en så snygg äppelkaka!? helt klart baknings-tv kvalité ;)

Svar: haha åh tack! Lite stolta var vi allt ;) :D
anna sofia

5 Minna:

skriven

ser ju hur gott som helst ut!!
Även riktigt snygg på bild :D

Svar: Åh det var det verkligen! Ska nog baka den igen nästa helg :D
anna sofia

6 Isabella:

skriven

skärbrädan köpte jag i en liten inredningsbutik i min lilla stad, men vet att liknande finns på lagerhaus!! :) kram

Svar: Tack så mycket! Ska kolla efter något liknande :D kram
anna sofia

7 Amanda Jönsson:

skriven

Men va kul med en liten hund!

Svar: Ah det är supermysigt! :D
anna sofia

8 Skogsraah ☾:

skriven

Vad roligt :D

Svar: Ja det var verkligen :D
anna sofia

9 sandra:

skriven

gott!

Svar: Verkligen :)
anna sofia

10 Malin Thorell - hobbyfotograf:

skriven

Åh så gott :D

Svar: Jättegott :D
anna sofia

11 Hemma Hos Felicia:

skriven

den ser ju precis ut som den i receptboken! Jag förstår att den var god!!! :D

Svar: Ja eller hur! Supergod verkligen :D
anna sofia

Kommentera här: