1 Sigrid:

skriven

Härliga bilder! :)

Svar: Visst är de :)
anna sofia

2 Malin Bengtsson:

skriven

wow vad fina bilder du hittat!!!

Svar: Tack, visst är de fina! Hade lite svårt att välja mellan bilderna på min pinterest board för finns så mycket fint haha :)
anna sofia

3 MATILDA:

skriven

Vad fina bilder! :)

Svar: Eller hur! :)
anna sofia

4 Ida - foto & häst:

skriven

gud så fint!!

Svar: Visst är det fint! Tänk om man kunde få bo så <3
anna sofia

5 ♫♪ sandra:

skriven

där vill man bo!

Svar: :D Eller hur!
anna sofia

6 Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione:

skriven

Åhh mår alltid lite dåligt av sånt här för man blir så avis xD

Svar: haha samma här, smått ångest över hur fint allt är och att man själv inte har det så :D
anna sofia

7 Amanda:

skriven

Men åh, så himla fina bilder!
Det är precis så där jag vill bo :)

Svar: Visst är de fina! Åh jag med! :)
anna sofia

8 matilda ♥:

skriven

Åhh, vilka fina bilder!! :)

Svar: :D Visst är de!
anna sofia

9 Johanna:

skriven

Så söta små hus. Känns väldigt brittiska, som taget ur filmen the Holiday (de bitar då den utspelar sig i England, dvs)!

Svar: Åh älskar den filmen! Tror faktiskt att dess hus ligger i england, skulle så gärna vilja bo i ett sådant hus :) Om jag inte flyttar dit så får jag väl bygga ett här haha
anna sofia

10 sarah:

skriven

mår bäre idag =) fina bilder

Svar: Vad skönt! Visst är de fina :)
anna sofia

11 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Så fin inspiration :)

Svar: Visst är det :)
anna sofia

12 MALIN:

skriven

Så vackert! Jättefint! Kram

Svar: Eller hur! kram
anna sofia

Kommentera här: